Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

I am a winner!

Publicerad 2014-06-09 21:52:00 i Minnen, tankar & åsikter, Tävlingar & vinster,

YES! Jag vann menskoppen från Lunette inne hos Emma med motiveringen:
 
"Jag har tyvärr en sån enorm menstruation och blöder omkring åtta till nio dagar varje månad, vilket medför en stor kostnad på både tamponger och bindor då jag är tvungen att använda båda samtidigt för att inte behöva byta tampong varje halvtimme. Detta tär på mitt psyke och jag hade svårt för att ta mig någonstans när jag har min mens. Jag har planer på att köpa en menskopp och hoppas såklart att den ska underlätta för mig i min vardag! Denna tävlingen är perfekt och kom i precis rätt tidpunkt för min del! Jag hoppas verkligen att jag får den äran att vinna!"
 
Så nu väntar jag med spänning på min nya menskopp som skickas hem till mig inom kort. Och jag hoppas verkligen att den fungerar och ger mig mer frihet så att jag slipper känna mig orolig och rent av äcklig i en hel vecka varje månad, det är nämligen sjukt jobbigt. Som sagt så har jag funderat på att köpa en menskopp ett bra tag nu, men jag har avvaktat då de inte är gratis direkt, särskilt om det visar sig att den inte fungerar... Så så fort jag såg Emma skriva om denna tävlingen så har jag hoppats på vinst, och se på fan, för en gångs skull så besannades min önskan! ;) Haha. Några hundralappar sparade och det tackar jag verkligen för!
 
Mer om menskoppen och dess funktion kommer senare här på bloggen.

Kommentarer

Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Publicerad 2014-06-10 10:35:25

Spännande att se om det funkar, jag har också funderat på menskopp. Men det blir aldrig av att köpa...

Postat av: nathalié - mamma till charlie <3

Publicerad 2014-06-12 10:23:20

tävling inne hos mig.. vinn ett par valfria träskor/tofflor från moheda toffeln, värde från 599kr och uppåt: http://livetomyarp.com/2014/06/10/vinn-ett-par-valfria-traskor-eller-tofflor-fran-moheda-toffeln/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela