Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

I skåne med familjen ❤

Publicerad 2014-05-29 20:08:58 i Vardagsliv,

Två lugna, mysiga, mycket trevliga och varma dagar hade vi i Skåne när vi var nere och hälsade på min bror och hans lilla familj. Det var första gången som vi och barnen fick träffa sin kusin dessutom så på så vis var besöket extra speciellt.
 
Vi hade tur med vädret och det blev långa promenader runt om i centrum. Barnen satt mestadels i vagnen, och i och med detta så håller nu vagnen på att ge upp totalt. Den orkar inte deras båda vikt helt enkelt. Bakhjulen sitter löst och jag skulle inte bli förvånad om något av dem lossnar inom kort. Och någon ny vagn har vi ingen tanke på att lägga pengar på just nu. Nej, det är ju faktiskt på tiden att barnen lär sig att gå och njuta av  den motion som de får från och med nu. Vi startar lite smått redan på måndag då de båda snällt får gå från förskolan till bussen när vi ska hem efter arbetsdagen...
 
Efter denna helgen så har det varit fullt upp med jobb för min del, vilket är anledningen till att jag inte har haft tid till att blogga någonting. Och jobbtiderna droppar in hela tiden, lite nu och då, vilket jag såklart tackar så hjärtligt för! Jag längtar redan tills nästa lön kommer in på kontot i nästa månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela