Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Jönköpings marknad 2014

Publicerad 2014-05-30 22:24:00 i Vardagsliv,

I dag har det varit marknad i Jönköping och jag var på plats redan klockan 10 i morse. Jag har fått ta del av mängder med fantastiska erbjudanden och fyndat en hel del vettiga saker. Bland annat så köpte jag en födelsedagspresent till D's förskolekompis som har kalas på söndag, men även några födelsedagspresenter och nya solglasögon till L, nya skor till mig själv, strumpor och solkräm. Och vi har åkt karusell, både jag och barnen! Jag passade dessutom på att göra ett syntest hos Specsavers helt gratis och sparade på så vis in några hundra ;) Synen var oförändrad tack och lov, så det är bara att gå direkt in och beställa ett par nya glasögon i nästa månad. 👍
Som sällskap hade jag barnen, min mor, en väninna och hennes dotter. Vi har promenerat längst med Jönköpings gator i dag må ni tro! Vi var hemma först efter klockan 19, då barnen i vanliga fall ska gå och lägga sig och de var inte lätta att natta i kväll precis. Övertrötta, flamsiga och därför också känsliga barn är vad jag har fått kämpa med denna kväll. Men nu så, nu sover de äntligen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela