Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Idag blir det shopping för hela slanten!

Publicerad 2009-08-31 10:27:41 i Vardagsliv,

Idag har jag bestämt mig. Jag måste komma ut mer, röra på mig mer. Jag måste komma över min rädsla och våga mer, så om någon timme så är det jag och Devin som tar vagnen ner till stan och ägnar oss åt lite trevlig shopping! Men innan dess ska lilleman bada, äta och göras iordning och jag ska hinna se på mitt älskade program; Våra bästa år.

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2009-08-31 11:16:53

Hej.. Skönt att komma ut lite och shoppa loss :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-08-31 11:26:33

Åh, glöm inte att visa vad ni köpt :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela