Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Tävling i samarbete med pledd.net!

Publicerad 2012-08-16 19:41:00 i Tävlingar & vinster,

Jag har fått den äran att lotta ut en lycklig vinnare till en valfri babyfilt från pledd.net, värd 1046:-.
 
"Denna babyfilt är perfekt till spjälsäng eller vagga, behändig hemma, på promenad eller under resan och efter åren ett unikt minne. Barnets namn, födelsedatum, vikt och längd stickas in i filten. Även tiden då barnet föddes kan stickas in om så önskas."
 
 
 
 
Allt som krävs för att delta i tävlingen är följande:
 
1. Besök pledd.net och välj ut din favorit.
 
2. Kommentera detta inlägget och berätta vilken babyfilt du skulle välja om du vann, samt vem den är till och varför just du ska bli den lyckliga vinnaren. (Glöm inte att fylla i namn och mailadress i fall det skulle vara du som har äran att vinna!)
 
3. För en extra vinstchans så kan du kopiera bilden och den kursiva texten nedanför och sedan klistra in dem i ett inlägg på din blogg. (Har du ingen blogg går det lika bra att maila tre stycken vänner och tipsa dem om tävlingen. Du måste dock då maila en kopia till mig [[email protected]] för att bevisa att du har skickat dessa mail och att allt gått rätt till.)
 
 
"Tävlingen pågår fram till 29 augusti.
Klicka HÄR för att komma till tävlingen."
 
 
Lycka till!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-08-16 20:36:53

Jag vill vinna en sådan filt till min fina vän som snart ska ha dop för sin lilla pojke. Han hade en tuff start i livet med veckor på neo.
Jag gillar den blåa längst upp till höger bäst :)

Postat av: Jocke

Publicerad 2012-08-16 20:46:17

Jag önskar vinna en lila fin filt, anledning till att jag vill vinna är att
Jag att jag vill vinna är att jag vill ge min fina sambo en sådan filt till Vårat komman barn, då vi haft de kämpigt med missfall och även att jag inte kunnat finnas där för henne på det sättet so
Hon behövt. Nu är vi gravida igen och har bf inom en snar framtid. Jag vet hur mycket hon hade uppskattat en sådan filt. :)

Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävling igång!

Publicerad 2012-08-17 07:25:23

Jag är med :)
Min favorit är:
http://www.babyfiltar.com/personlig-babyfilt/babyfilt-ljusbla
Varför jag vill vinna? För att ge till en fin vän som efter MÅNGA år äntligen ska få bebis(bf 12 oktober), och vad hade varit bättre än att ge en sån här underbar filt, antingen vid födseln eller vid dop/namngivning?
Jag länkar:
http://beabofink.blogg.se/jagvillvinna/2012/august/pleddnet-avslutas.html#

Nu håller jag tummarna!
KRAM

Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA

Publicerad 2012-08-17 19:36:48

Jag är gärna med och tävlar. Jag gillar den som heter just babyfilt och som fanns i blått och beigt (eller om det möjligen är ljusrosa).

Jag skulle vilja vinna den till vår kommande baby. H*n kommer i februari så det är en stund kvar, men då lär det absolut behövas en extra filt.

Har länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/08/17/babyfilt-298/

Postat av: chanette *pixi-jo* andersson

Publicerad 2012-08-17 20:33:03

1. Ljusblå

2. skulle gett den till min goa underbara vännina michelle som
ska få en liten gosse vilken dag som helst.. perfekt present e detta

3.http://chanette.blogg.se/2012/august/vinn-hos-beatrice-29-aug.html

Postat av: Kim

Publicerad 2012-08-18 19:36:58

Jag vill vara med och tävla och vinner gärna den här: http://www.babyfiltar.com/personlig-babyfilt/babyfilt-ljusbla Jag vill vinna eftersom vi inte hade varken dop eller namngivning för vår son och han har därför inga fina typiska "minnessaker"! Den här filten vore toppen!

Postat av: sofia

Publicerad 2012-08-19 19:10:41

Hej!
min favorit är den blå. min son ska föpas den 28 oktober, tävlar åt honom.

Postat av: liselotte

Publicerad 2012-08-19 19:43:25

Är gärna med och tävlar
1. Favorit är http://www.babyfiltar.com/personlig-baby-plaid-og-kuddoverdrag/personlig-babyfilt-cars
2. Naturligtvis vill jag vinna min favorit filt http://www.babyfiltar.com/personlig-baby-plaid-og-kuddoverdrag/personlig-babyfilt-cars och den skulle mitt barnbarn Hugo få. Den skulle passa honom perfekt för han älskar fordon av alla de slag och skulle vara så roligt med en personlig filt med hans namn på. Den skulle passa att ha i vagnen till honom, dels för att det är så fin kvalitet och vi har ingen filt som passar till vagnen, antingen är de alldeles för stora eller för små och tunna.
3. För en extra chans har jag länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/08/filt.html

Postat av: Fröken M

Publicerad 2012-08-20 11:13:19

Jag vill gärna vara med !

Min favorit är babyfilt "ljusröd" !

Helst hade jag velat ha en sån här filt redan när Viggo var liten, men om några veckor väntas hans första lilla kusin komma till världen och hela släkten väntar på den lilla "prinsessan".

DHennes blivande föräldrar har alltid ställt upp på vår vigo och tagit med honom på rligheter så det vore så himla kul att få välkomna deras tilla tjej till världen med en riktigt fin present som tack !

Jag har länkar här:

http://frokenmela.blogg.se/tavlingssida/2012/august/vinn-en-personlig-babyfilt-fran-pleddnet.html

Och håller tummarna för massvis med tur !!

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-08-20 13:03:43

Jag skulle gärna vilja vinna en rosa filt till vår dotter som väntas i oktober.

Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Publicerad 2012-08-20 16:45:19

Jag är jättegärna med!

1. Min favorit är den här rosa skönheten; http://www.babyfiltar.com/personlig-babyfilt/babyfilt-ljusrod

2. Om jag hade turen på min sida så skulle min underbara dotter få den. Hon blev aldrig döpt, och det kan ibland kännas som att hon "gått miste" om fina, personliga presenter som man oftast bara får vid dop. Den här filten vore den ultimata presenten att ge henne, och den kan hon ha glädje av i många, många år.

3. Jag har tipsat här; http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2012/august/jag-tavlar-om-en-personlig-babyfilt-1-2-3.html

Kram, Ingrid

Postat av: emma - williams mamma

Publicerad 2012-08-20 22:32:44

hej jag är med!

1. Var in på sidan, den blåa hade jag velat vinna =)

2. Till min underbara son, han är helt underbar och skulle verkligen vilja vinna en härlig filt till honom med namnet william på =)

3 Länkat: http://lifeofhjorth.blogg.se/2012/august/babyfilt-298.html#comment

håller tummarna

Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Publicerad 2012-08-20 23:45:53

Min favorit är den rosa :)

Jag vill vinna den till min dotter som just nu har min gamla slitna bruna filt som jag hade när jag var liten. Visst är det charmigt att den går i arv, men jag skulle så gärna vilja att hon hade sig en alldeles egen, ny , personlig filt :)

Jag har tipsat för en extrachans här: http://moniatavlar.blogg.se/2012/august/pleddnet-.html

Postat av: Josefin Fjellman

Publicerad 2012-08-24 22:37:06

Jag skulle vilja vinna den lila filten och skulle då ge den till min sons yngst kusin som föddes den 1 augusti. Det skulle ju va den perfekta dopgåvan.

Postat av: Debbie- Mamma till 2 Prinsar ♥

Publicerad 2012-08-25 08:56:15

Jag är med och tävlar! :)
Jag skulle vilja vinna den blå filten med Flyg, Nalle och Björn på.
Filten skulle jag ge till min Maximilian som snart fyller 3 år! Han är en ritkig liten filtkille och springer runt överallt med sin fula gröna fleecefilt från Ikea. En ny fin personlig filt på hans födelsedag hade varit på sin plats! :)

Jag tipsar här: http://debban.bloggplatsen.se/2012/08/25/8513716-babyfilt-29-augusti/

Postat av: Jennysen

Publicerad 2012-08-27 15:27:23

Jag skulle vilja vinna en blå filt till min vän som precis blivit mamma till en ännu icke namngiven son.
Vi bor långt ifrån varandra, så det vore en superfin gåva!

Har länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2012/8/?link=1346073980

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-08-28 18:28:16

Jag skulle vilja vinna en blå filt till kompisens lilla kille på 3 veckor. Skulle kännas bra att kunna överraska med en fin filt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela