Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Överraskning

Publicerad 2008-07-30 13:48:53 i Vardagsliv,

Överrasningar är underbart!
Det finns dem som inte alls tycker om överraskningar och festligheter,
men själv älskar jag det! Hur kan man inte tycka om att bli överraskad?

Självklart så menar jag inte skrämmande överraskningar, som te.x kidnappningar
eller våldtäkter, utan överraskningar som en present då och då, eller blommor & liknande.
Sånt är gulligt :) Någon som håller med mig?

Kommentarer

Postat av: cammie

Publicerad 2008-07-30 13:54:23

hej* har du några spännande planer för dagen?

Postat av: cammie

Publicerad 2008-07-30 16:06:31

jo,kameramobilen funkar fint,men vill avancera mig lite känner jag:) idag ska jag bara slappa*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela