Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Underbara sol, du är tillbaka!

Publicerad 2008-05-29 16:41:01 i Vardagsliv,

Vädret är helt underbart ute!

Det är varmt och lagom blåsigt. Dessutom så är jag på väldigt bra humör idag, trots att jag är trött efter gårdagen, så när jag hämtade min syster vid 15.00 så passade vi på att åka till A6 för att köpa en ny näs-piercing till mig. Efter det så gick vi och köpte glass och satte oss ute i solen och bara njöt.

Maisan har också förstått att det är ovanligt fint väder ute. Hon sitter vid utedörren och jamar för fullt. Jag får ta med henne ut en sväng också, när jag och Sofia ska ut och mata änderna. Hon behöver ju sin promenad hon också. Hihi.

Just nu spelar Sofia på datorn. Det tycker hon är jättekul. Jag har skaffat ett blip-konto och är ofta inne på olika online-sidor där hon kan spela barnspel. Har du något förslag på bra online-spel för barn? Jag är öppen för alla tips!

Oj, klockan är redan 16.30! Vad tiden går fort, jag måste byta om nu och göra mig iordning inför kvällen. Har nämligen blivit bjuden på grillparty hos några vänner till Elin i kväll. Det blir säkert jättekul! Jag tar med mig kameran och tar lite bilder som ni ska få se i efterhand. Det lovar jag!

Ha en bra kväll allihopa! /B.

Kommentarer

Postat av: jespher - fashion is my lifestyle

Publicerad 2008-05-29 17:53:34

Svar: Ok, Men ska med tåget nu.. Hoppas du får en trevlig kväll! peace

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela