Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Nytt i garderoben

Publicerad 2009-08-31 14:10:16 i Shopping & gåvor,

Det blev mest fönstershopping idag *stolt*, jag känner mig väldigt sparsam nu för tiden. Men jag kom inte hem tomhänt för det! Jag köpte ett par jeans faktiskt. Tyvärr så hittade jag ingen overall som jag fastnade för åt Devin, men jag söker vidare för fullt efter den perfekta overallen som han kan ha i vinter.

Trots att jag hade vagnen med mig så löste jag problemet med hur jag skulle testa jeansen innan jag köpte dem (jag var ju inte säker på vilken storlek jag har nu...) Jag körde in vagnen i provrummet, där provhytterna finns och lät en liten glipa vara öppen medan jag testade byxorna, så jag hade uppsyn över vagnen hela tiden. Men en fråga som jag ställde mig själv var; Varför gör dem inte plats för barnvagnar i butikerna? Det är alltid så trångt och ont om utrymme tycker jag...


Jeans, 399:- på Lindex

Kommentarer

Postat av: Emma Viklund

Publicerad 2009-08-31 14:37:12

Jättesnygga jeans! :) Vill med köpa jeans, men vill träna bort lite av gravkilona först så jag blir nöjd! :) Jag undrar med varför dom inte gör bättre plats för vagnar o butiker, finns ju även dom i rullstol liksom.. Sånt borde dom tänka på!! Jag gillar din blogg jättemycket, roligt med att det skiljer så lite mellan våra söner! :)

Postat av: Emma Viklund

Publicerad 2009-08-31 15:19:46

JAG VET! :O Vi brukar ofta ha Viggo liggandes på rygg i sängen (på natten) och mata honom med flaska... När jag la ut såna bilder på bloggen var det någon som kommenterade att det itne var bra för barnet! och jag har med tänkt så, barnet ligger ju ner då det ammas med.. Så det verkar ju bara lustigt... Kanske inget man ska bry sig om! :) Syns ju om barnet mår bra eller ej liksom...



Babygymet har Viggo fått ärva av sin lillkusin, vet inte var dom köpte det.. Men det brukar finnas på typ Lekmagasinet med mer.. fast tror dom är rätt dyra!! :/

Postat av: angelica

Publicerad 2009-09-01 10:44:18

Jo det gör den=) Går ju fortare med andra barnet. Ja det vill jag gärna, när kan du?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela