Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Två nya ord!

Publicerad 2011-01-31 19:02:06 i Devin ~ 1-3 år,

Min skruttpojk springer just nu omkring med sin tandborste och borstar sina tänder. Duktig pojke! (Jo såklart, jag hjälpte honom med tandborstningen så han har fått iaf liite flour på varje tand, som hans tandläkare rådde oss till.) Han tycker om att borsta sina tänder just nu, vilket är positivt! I början var det bara jobbigt när man mer eller mindre fick hålla fast hans huvud för att lyckas...

En rolig sak jag upptäckt är två nya ord som Devin har lärt sig efter helgen i Hillerstorp. "Voff" & "blubb". Voff sa han flera gånger i går kväll när han hörde hunden skälla och busa med Jacob en massa :) Blubb lärde han sig nyss när vi badade faktiskt då jag visade honom fiskarna som vi har i badkaret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela