Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

I'm not alone!

Publicerad 2011-05-31 09:11:00 i Graviditeten med Lili,

Tack och lov att jag inte är ensam denna gången! Jag har sällskap på rummet av två andra kvinnor som väntar på att bli snittade. Den ena är bara i v. 24, den andra i v. 28. Här samlas vi som väntar prematurbebisar med andra ord ;) ... Min älskade ziperall-overall har åkt på mig idag också så jag slipper känna mig fånig i den där sjukhusskjortan som dem annars erbjuder. Nåväl, allt är bra med både mig och bebis. Inte mycket har hänt på värkfronten heller... vi får väl se om det blir någon förlossning under detta dygnet eller ej. Jag håller er uppdaterade!

Kommentarer

Postat av: Sandra & Novalie

Publicerad 2011-05-31 17:58:03

Vecka 24a är väl lite väl tidigt att föda?

Postat av: Madde

Publicerad 2011-05-31 22:04:49

Ohh lycka till, allt kommer gå så bra. kommer tänka på dig/er! styrkekramar...

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-31 23:31:25

Hej, längtar tills du ska uppdatera oss! Har en känsla av att bebisen är född :D Sedan vill jag påminna om att frågelådan inte fungerar längre, du måste använda en ny länk tydligen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela