Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Bröllop.

Publicerad 2012-03-30 21:07:23 i Vardagsliv,

Jag börjar bli lite nervös nu. Jag fick för bara några timmar sedan träffa bruden och brudgummen och ska redan i morgon agera servitris på deras bröllop! Det blev en snabbgenomgång när vi träffades i lokalen där vi ska hålla till i morgon eftermiddag, och inte bara det - jag ska själv få gå på bröllopet innan jag sedan körs till lokalen en stund innan de andra. Lyx! Detta ser jag verkligen fram emot!

Kommentarer

Postat av: Fnulan

Publicerad 2012-03-31 22:46:41

Hoppas att det har gått jättebra idag!

Postat av: Peter

Publicerad 2012-04-02 09:15:22

Hoppas det gick bra, trots nervositet. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela