Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

24 from False Lash Effect Mascara

Publicerad 2012-05-31 18:29:01 i Jag har testat...,





För någon dag sedan fick jag hem 24 from False Lash Effect Mascara från Maxfactor, i brevlådan. Denna mascaran är en vidareutveckling av deras prisbelönta False Lash Effect Mascara. Den sägs ge dig dramatiska fransar med intensiv volym i upp till 24 timmar.

På bilden nedanför ser ni resultatet, och jag måste erkänna att den funkar bra, kladdar inte och håller länge. Min vanliga rengöring som vanligtvis tar bort smink och mascaror som jag tidigare använt lyckades dock inte att rengöra mina ögon denna gången. Mascaran satt där den satt, så i morgon är jag tvungen att köpa hem oljebaserad make-up remover!

Kommentarer

Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥ Livet på torpet

Publicerad 2012-05-31 19:22:29

Jag fick min mascara igår. Och blev nöjd. Det tråkiga var ju att mitt sminkbortagning inte heller fungerad ... men då kanske man kan vara säker på att den kommer att sitta på plats ;)

Kram

Postat av: Lina

Publicerad 2012-05-31 19:44:05

Åh den verkar ju vara kanon bra, själv är jag lite känslig för mascara ibland kliar det i ögonen så jag har köpt hem Mary keys mascara och den är också super iallafall för den som har känsliga ögon :)

Postat av: Anna

Publicerad 2012-05-31 21:02:31

testa att ta bort mascaran med babyolja. det använder jag alltid...jättebra för det torkar inte ut huden som annars är vanligt. Ta bara bort med lite papper när du har gnuggat bort sminket en liten stund.

Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Publicerad 2012-06-01 10:08:50

Jag fick använda borttagningen för vattenfast mascara då gick det jätte bra :)

Postat av: Blue Velvet - Vegas mamma

Publicerad 2012-06-01 19:38:19

Sv; Tyvärr! Vega är inte så stor än!

Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin- Goodiebag tävling!

Publicerad 2012-06-02 09:05:22

Perfekt ju :) Nu längtar jag efter min :)

Postat av: britta bloggar

Publicerad 2012-06-03 20:23:59

Snyggt!

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-06-03 22:58:36

Borttagning brukar göra susen, men jag kör alltid tvål och vatten :-)



Du är utmanad i bloggen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela