Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Flytande ventoline till lilltösan.

Publicerad 2013-04-30 11:28:00 i Barnen ♥,

Läkaren kunde inte höra Lilis andetag genom hennes gallskrik och klargöra om det är falsk krupp eller en vanlig förkylning hon har drabbats av, men jag fick i alla fall ventoline utskrivet till henne då läkaren hörde hur besvärlig natten varit för både henne och för oss. Blir inte denna natten bättre så skulle jag ringa och boka en tid, alternativt åka in till barnakuten, tyckte läkaren.  Vi får väl se hur kvällen utvecklar sig. Då jag även ska vara barnvakt åt en väninnas pojk  under natten så är min mamma snäll och ställer upp och sover över här, ifall det skulle behövas hjälp. Det är jag tacksam över!

Devin skulle promt ha med sig sin dockvagn i dag när vi skulle iväg till vårdcentralen och det fick han såklart tillåtelse till, för då vet jag att han går själv och inte gnäller om att få sitta i vagnen bakom Lili och gissa om han fick många blickar och "naw, så söt!"-utrop efter sig när vi var ute och promenerade ;)

Kommentarer

Postat av: Emelie Babunovic

Publicerad 2013-04-30 19:51:58

Hoppas ventolinen hjälper!!
KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela