Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Slapparkväll när den är som bäst!

Publicerad 2013-06-30 19:40:25 i Intressanta tips, Vardagsliv,

I kväll valde vi att ta en riktig slapparkväll här hemma. Pizza beställdes hem till middag och efter det la sig sambon i barnens säng och somnade (något som inte är så ovanligt här hemma nu mer..) när tanken från början var att han skulle underhålla barnen, medan jag fått tillåtelse att sätta mig ner i soffan och njuta av min senaste köpta bok - "Femtio nyanser av honom". Vilken fantastisk bok alltså! Så gripande och svår att lägga ifrån sig när man väl påbörjat läsandet. Detta är en bok som jag (och väldigt många fler har jag förstått) verkligen rekommenderar! I just love it! Så fort barnen har somnat så ska jag fortsätta läsandet och låta mig ännu en gång dras in i de mest fantastiska, men samtidigt skrämmande drömmar som boken tar med mig in i.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela