Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

En juicemaskin från Philips

Publicerad 2013-10-27 22:25:52 i Intressanta tips, Jag har testat...,

 
När svärföräldrarna är ute och reser så fick vi låna deras juicemaskin och testa under dessa två veckor när de är i väg. Och faktiskt så har jag redan bestämt mig. En sådan här maskin ska framöver få den äran att flytta hem hos oss och med glädje kommer den att användas, i alla fall utav mig! 
Vilka smaker man får fram och vilka juicer man kan göra alltså. Mums! Nu ikväll gjorde jag juice på två äpplen, ett päron, en kiwi och en stor morot.
Man kan använda i stort sätt vad som helst som går att få ur vätska ur och pressa i denna maskinen. Dock inte banan och mango. 
 
...Och en liten nisse viskade faktiskt nyss i mitt öra att om jag är riktigt snäll fram till jul så kanske tomten kommer med efterlängtade paket ;) Woho!

Kommentarer

Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Publicerad 2013-10-28 08:47:57

Perfekt ju :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela