Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Ett litet tips inför halloween!

Publicerad 2014-10-18 18:41:54 i Hemma hos oss, Intressanta tips, Vardagsliv,

Varför inte bjuda era gäster på gröna pannkakor till lunch? :)
 
Detta var något som min sambos kusin tipsade om på sin facebook. Hon och hennes son hade gjort pannkakor under dagen som de hade färgat blåa och gröna. Såklart såg min dotter bilden med dessa pannkakor och ville genast ha pannkakor till middag. Inget annat.
 
Då vi var ensamma hemma och då pojkarna är i väg hela kvällen så gick jag med på hennes önskan. Pannkakor fick det bli. Som tur var så hade jag grön karamellfärg hemma dessutom. Och resultatet:
 

Kommentarer

Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Publicerad 2014-11-15 14:03:20

coolt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela