Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Yo2go

Publicerad 2014-09-20 13:12:38 i Intressanta tips,

Den ultimata behållaren för dig som ofta är på språng! Perfekt att ha mellanmål eller frukost i exempelvis.
 
 
Själv har jag använt den och fyllt med kvarg/yoghurt och müsli och haft med mig på morgonen när jag ska i väg tidigt till skolan och har på så vis också sparat tid om mornarna genom att äta min frukost i bilen på väg till Borås i stället för att behöva gå upp tidigare och stressäta frukosten hemma.
 
Den finns i fem olika färger: Grön, Svart, Blå, Röd & Gul.
 
Köp din alldeles egna Yo2go-behållare du också! Jag lovar att du inte kommer bli besviken! Den finns att köpa inne på Coolstuff.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela