Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

På resande fot.

Publicerad 2015-04-24 19:18:55 i Barnen ♥, Devin ~ 3-6 år, Lili ~ 3-6 år, Minnen, Vardagsliv, tankar & åsikter,


Nu sitter vi på tåget mot Lund. Tågresa nummer två för dagen. Men än så länge har det gått rätt så bra. L har haft sina utbrott både innan och när vi klivit på tåget, och hennes mormor fick ta den kampen när vi skulle få henne att gå på toaletten på tåget. Men hon lyckades, tro det eller ej, hon lyckades! ;) Jag är imponerad.

D leker för tillfället med sin Buzz Lightyear-figur här bredvid mig och L tjatar hål i huvudet på sin mormor. Det lär vara två som är extremt trötta när vi väl kommer fram. Eller fyra...

Kommentarer

Postat av: B

Publicerad 2015-04-25 13:29:40

Har du o barnens far delat på er igen ?

Svar: Ja, det stämmer tyvärr.
Beatrice - mamma till två stycken busungar, ensamstående och student.

Postat av: Sussi - Livet i söder!

Publicerad 2015-05-02 20:45:35

Misstänkte också ovanstående när jag läste innan. Tråkigt för er! Men jag är säker på att det löser sig till det bästa för er alla!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela