Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Jag fortsätter att blicka framåt.

Publicerad 2015-01-05 09:04:00 i Bakning, recept & tips, Vardagsliv,

Ännu två nätter av en nedkissad säng (× 2!) och en vaken dotter som håller oss uppe halva nätterna. Jag hoppas verkligen att det bara är någon typ av fas som hon går igenom just nu och att det går över inom en snar framtid.
 
Jag har hemtenta på onsdag och det bästa vore ju om jag kunde få känna mig utvilad inför den, men det är ju knappast troligt... Det är ju en himla tur att barnen oftast är så góa och härliga som de är ändå! Jag får helt enkelt göra mitt bästa och hoppas på att jag slipper ännu en omtenta. Det räcker med en.
Fast å andra sidan så är jag rätt nöjd med mitt presterande hittills på högskolan. Jag har klarat mig igenom alla uppgifter och tentor utom tre och ska jag vara ärlig så trodde jag från början att jag skulle få det riktigt kämpigt att ta mig igenom studierna. Men icke. Jag ser fram emot ännu en termin som för mig närmare mitt drömyrke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela