Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Ger mig själv en välförtjänt klapp på axeln!

Publicerad 2015-07-31 07:00:28 i Minnen, Vardagsliv, tankar & åsikter,

Jag gjorde det! Jag tog mig till jobbet och stressade mig igenom morgonen, trots att jag hade försovit mig och trots att känslorna inom mig skrek "Stanna hemma! Lägg dig ner igen och sov dig igenom dagen tills i morgon!". Men icke, jag tog mig hit och har precis fått i mig dagens frukost - en slarvbredd macka som slängdes ihop på någon minut och kaffe. Dessutom så fick jag veta att jag endast behöver jobba till 12:30 i dag och inte till 15:30 som jag skulle från början. Känns väldigt skönt faktiskt, även om det kanske låter stört, då jag går miste om tre betalda timmar. Just nu skiter jag i det fullständigt.

Fredagskvällen i sin tur ska i alla fall spenderas hemma hos mina två fina vänner som ska bjuda på middag och försöka muntra upp den här deppiga gnällkärringen. Det ser jag faktiskt fram emot.

En annan glad nyhet som jag kan meddela är att psykologen äntligen har hört av sig och att en tid i nästa vecka är bokad. 👍

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-08-04 12:46:49

Jag vet hur den känns, usch för den där ångesten! Hade den i flera år förrut.
Men det känns alltid bäst när man lyckats bita ihop o ta sig igenom dagen ändå.
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela