Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Saknar att ha ett eget hem.

Publicerad 2015-11-06 13:01:04 i Vardagsliv,

Nu har jag och barnen bott hos min pappa i närmare ett halvår och saknaden efter ett eget hem där barnen kan bjuda hem sina kompisar och ha ett eget rum, med sina egna leksaker, är enorm. Gång på gång blir jag nekad av hyresvärdarna, trots att jag har borgenär och kan betala en (eller t.o.m två!) förskottshyror. Jag är så jävla irriterad just nu. Jag hatar att mina barn ska behöva ha det såhär. Att jag inte ens kan få en egen lägenhet i det här sketna landet, medan andra nu mer får det mesta gratis verkar det som när man ser sig omkring. SUCK!

MEN! Plötsligt händer det. Igår var jag och kollade på lägenhet, så nu väntar jag bara på svar från hyresvärden. Så nu vill jag be er, kära läsare - HÅLL TUMMARNA HÅRT FÖR MIG! Be för oss, vad som helst. Jag behöver verkligen den här lägenheten, den hade varit perfekt för mig och barnen. 

Åååh, jag vill veta NU om det är värt att fortsätta kämpa eller inte. För jag vet snart inte vad jag ska göra med livet. Jag orkar liksom inte mycket mer snart... Snälla, håll tummarna hååååårt!

Kommentarer

Postat av: Sussi - Livet i söder!

Publicerad 2015-11-10 22:42:28

Hoppas allt jag kan!

Postat av: hur

Publicerad 2015-11-24 22:47:08

Hur har det gått?

Postat av: Ebba

Publicerad 2015-12-06 17:09:33

Hur går det för dig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela