Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

ÄNTLIGEN!

Publicerad 2016-08-01 23:00:00 i Framtidsplaner, Vardagsliv,

Det tog över ett år att få tag i ett boende, men nu är den äntligen min! Min alldeles egna lägenhet. Det känns så otroligt bra och samtidigt så overkligt på något vis. 
 
Här kan jag äntligen bygga upp mitt och barnens framtid, jag kan städa, diska, möblera som jag själv vill, pyssla och känna trygghet i all hopplöshet. Jag slipper leva i en kappsäck mer, jag kan bjuda hem folk, barnen kan äntligen ta hem sina kompisar och slippa bo hos morfar eller mormor eller inte kunna vara hos sin mamma när de vill pga att jag bor i ett studentrum så som det var förut. Här kan vi leva normalt och tryggt.
 
 
STORT TACK Linda & Linus för att ni gjorde det här möjligt! Och ett särskilt tack till min hyresvärd som är min verkliga räddande ängel i helvetets lågor. Ni är fantastiska! ❤
 

Kommentarer

Postat av: Christer

Publicerad 2016-08-03 23:37:55

Visst är det en underbar känsla att sitt egna lills ställe där man kan bygga upp en egen tillvaro :) lycka till med ditt boende.

Postat av: T

Publicerad 2016-08-04 12:12:58

SÅ glad för din skull! Har följt din blogg i 6 år! Och jag blir uppriktigt glad att se att det går bra för dig och dina barn. Underbart! Njut och visa gärna mer bilder från lägenheten i takt med att du landat i den nya situationen mer och mer :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela