Beatrice, en kĂ€mpande mamma till tvĂ„ ♡

ensamstĂ„ende ‱ mamma till tvĂ„ ‱ student ‱ vikarie ‱ inredningstokig ‱ shoppaholic ‱ resor

I'm totaly in love! 😍

Publicerad 2016-08-18 21:01:05 i Framtidsplaner, Hemma hos oss, Vardagsliv, tankar & Ă„sikter,

Jag har hittat mitt blivande vardagsrumsbord och jag Àr störtförÀlskad! Det Àr redan bestÀllt. LikasÄ tavlan med samma guldram som pÄ bilden. Den kommer bli lÀcker som attans ovanför soffan!

Det enda som jag saknar nu Àr en matta att ha under bordet sÄ det blir smidigare att dra ut bordet varje morgon och kvÀll nÀr bÀddsoffan ska bÀddas... Mattan pÄ bilden Àr en som jag verkligen önskar mig och som jag tror kan passa otroligt bra till resten av min inredning hÀr hemma. Den kostar dock 1155:-. Dyrt, men kanske vÀrt pengarna? Det tÄls att Äka och kika pÄ den i alla fall innan jag bestÀmmer mig!

Bilder pĂ„ lĂ€genheten kommer inom en snar framtid. Äntligen börjar jag fĂ„ lite ordning hĂ€r hemma bland alla prylar. Mycket som ska sĂ€ljas av och fixas nytt. Men det gĂ„r framĂ„t i alla fall, sakta men sĂ€kert :)

Du kan ju alltid följa mig pĂ„ instagram, dĂ€r finns en hel del bilder redan med bilder pĂ„ min inredning hĂ€r hemma. 😘

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela