Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Hopplöshet.

Publicerad 2016-07-20 10:03:00 i Vardagsliv,

I morse kom den där tyngden över mig igen. Känslan av hopplöshet. Mitt från ingenstans. Men nej, inte den här gången! Jag kan inte svika barnen på förskolan, personalen, mina egna barn och framförallt inte mig själv!

I dag är ingen bra dag att må dåligt på. Eller, det är väl inga dagar egentligen... Solen skiner, min födelsedag är på ingång, jobbet kallar, jag ska på afterwork i morgon och barnen kommer hem och ska gosas sönder på fredag ❤ Livet är bra härligt ändå! Jag har så mycket att se fram emot. Resor, äventyr och äntligen ett boende att få sköta om och pyssla i som jag vill! Inte ska jag gå runt och känna hopplöshet och deppa då. Det går ju inte. Jag måste försöka skjuta undan den här känslan så gott det går.

Oftast får jobbet mig att må bättre. Den här sommaren har varit kanon, trots en massa arbete varje dag under juli månad. Barnen är så härliga! Och personalen! Jag stortrivs och hoppas verkligen att jag får tillfälle att jobba extra under höstterminen.

 
Dagens jag. Jobbet kallar. ✌

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela