Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Problem med torra händer eller fötter?

Publicerad 2016-07-11 07:09:57 i Intressanta tips,

Är ni fler som har problem med nagelband som spricker, eller fötter som ömmar p.g.a torrhet? Jag har äntligen hittat en lösning på problemet!

Maria Åkerbergs shea balm är en balm som motverkar torr hud. Den gör huden mjuk och smidig. Sheabalmens korn smälter snabbt av kroppsvärmen och gör huden mjuk och smidig. Jag smörjer mina händerna varje morgon och kväll och det har verkligen givit resultat och därför vill jag tipsa fler om den här fantastiska krämen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela