Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Svettigt värre.

Publicerad 2016-07-20 16:34:33 i Vardagsliv,

Jag klagar i stort sätt aldrig på värmen. Jag älskar när det är varmt ute, eftersom att jag mestadels brukar frysa konstant. I dag dock kan jag erkänna att jag har blivit svettig, trots att jag har ett tunnt och svalt linne på mig. Tur att jag "bara" ska till min mamma för att äta middag nu. Då kan jag passa på att byta om och leta fram den tunnaste klänningen jag äger, typ. Det ska visst bli lika varmt i morgon, om inte lite varmare. Skönt! Det gillar jag!

Middagen hos mamma blir en för tidig födelsedagsmiddag för mig. Jag fyller egentligen inte år förrän i morgon, men då jag ska iväg på middag med sommarkollegorna i morgon kväll så bjöd mamma hem mig redan i kväll i stället. Finaste mamma ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela