Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

I Örebro

Publicerad 2008-07-27 23:08:59 i Vardagsliv,

hos Ulrika, min bästaste vän :)

Kom hit i lördags & vi har hunnit med så enormt mycket!
Vi har badat, varit ute och vandrat, kollat på en massa olika filmer
(bl.a: everything is illuminated, skönheten & odjuret och pricilla - öknens drottning..)
pysslat, bakat, hälsat på min far, handlat, tvättat, med mera.. och nu är Elias,
(hennes väldigt söta pojke) här också och hälsar på.

Tänka sig.. Min lilla Ulle-gulle har pojkvän. Hihi. ;)
Dem är jättesöta & verkar passa bra ihop.
Jag är glad för din skull, gumman min!

Jag har nyss lärt mig att "knyta ihop" böcker.
Det blev ganska bra.. Jag gjorde ett litet album som jag ska ha speciella bilder i.

Hihi, Ulle & Elias sitter och gullar bakom mig. Så sött juh!
Kanske ska man ta ett kort av dem..?

Nej, nu blir det barnfilm hela kvällen :D Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela