Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Hur dum får man va´?

Publicerad 2008-06-29 19:01:12 i Vardagsliv,

En 17-årig pojke blev halshuggen av en Batman-inspirerad
berg- och dalbana i Austell, Georgia USA på lördagen.



Enligt vittnen klättrade 17-åringen in på det avspärrade området tillsammans med en kompis för att hämta en mössa som han tappat när han själv åkte Batman-banan. Hans kompis klarade sig helt oskadd och ingen av de som färdades i åkattraktionen ska heller ha skadats.

(http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2785476.ab)

- Enligt min åsikt för pojkfan skylla sig själv när han klättrar in på ett
avspärrat område mitt under åkturen, istället för att be en vakt hämta tillbaka hans mössa!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-06-29 19:48:14

Oj.. hej!

Vem misshandlade jonny?

Ja otrohet är ju det han lever för men inte mitt problem om jennie inte fattat det efter första gången han va det på riktigt :P

Vet inte om jag kan ta ett förlåt bara sådär. Det ni/han gjorde va rätt jävligt.

Det va ju en stund då vi ville rädda dig ur situationen men du valde att inte lyssna. Det va synd det.

Postat av: Malin

Publicerad 2008-06-29 20:28:10

Okej, låter inte som honom. Men Jonny är inte mitt problem längre.

Vet att han slått vilgoth när han inte lyssnat, men inte misshandlat på det sättet.

Postat av: Tobias

Publicerad 2008-06-29 21:53:47

svar: jo men ändå, skulle vara kul om man fick hjälpa till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela