Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Mor & dotter-tid

Publicerad 2009-01-21 12:00:28 i Vardagsliv,

Mor slutar tidigt idag, så nu ska jag kolla upp en buss och åka in till stan och möta henne. Det blir nog lunch och shopping därefter :) Härligt! Jag måste hitta tyg till textilen. Har egentligen textil idag, men som sagt, jag tar denna tiden till att leta upp material istället.

Wei! Äntligen har dem kommit någonvart. Badrummet är nästan klart. Dem förväntas vara klara i början av nästa vecka. Förhoppningsvis. Man vet ju aldrig vad som kan hända.. Hittills har det dragit ut på tiden så in i..!

Nej, nu måste jag göra mig iordning och sticka iväg till stan :) Ciao!

Kommentarer

Postat av: Mindy

Publicerad 2009-01-21 12:43:11

Hoppas att du får en skön dag..Alltid kul att träffa sin mamma..

Så din broder bor i Malmö..hojta till när du är nere & hälsar på..

Bebis kommer när det kommer..Kan inte mer än ta en dag i taget..men kan alltid hoppas till årskifte :) kram kram

Postat av: Mindy

Publicerad 2009-01-22 17:18:26

God kväll snäckan.

Hur är det med dig denna dag..Allt bra med bebisen i magen med?

Ha en skön kväll.kram kram

Postat av: Mindy

Publicerad 2009-01-22 17:44:25

Allt är bra med mig..Börjar få smärter i magen som förberädder sig för en normal m vecka får jag hoppas på..När ska du på ul ? kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela