Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

v. 34+4

Publicerad 2009-06-30 09:28:56 i Graviditeten med Devin,



Oj, jag höll nästan på att glömma bort att lägga upp bilden för denna veckan. Vecka 35. Kom även på att jag faktiskt missade bilden helt förra veckan. Det ber jag om ursäkt för!

Jaha, nu är det inte så lång tid kvar. Om bara lill*n kunde vända på sig snart!
Har ett återbesök hos barnmorskan den 2 juli, alltså nu på torsdag och har inte bebis vänt på sig då så skickas jag in till sjukhuset för ett vändningsförsök. Kul. Det är en envis bebis där inne i magen.

Nehe, nu ska jag in i duschen och svalka av mig och efter det ska jag ner och arbeta. Sista arbetsdagen idag innan förlossningen. Härligt! En chans att bara njuta av sommaren och göra ingenting.

Kommentarer

Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Publicerad 2009-06-30 09:55:53

Låter klokt att sitta och kolla på! Det borde jag också gjort, men men nu har man badat i vättern, slipper man göra det igen i år haha :P

Postat av: angelica

Publicerad 2009-06-30 16:52:18

okej..ja min var oxå kastrerad o han hade vart lungt i flera år. Veterinären sa att det kunde bero på att vi bodde för litet. Vi bodde i en tvåa då på typ 60..kanske kan vara de=(

Postat av: Frida

Publicerad 2009-06-30 19:27:29

Vilken jättefin mage, vad häftigt att det snart är dags. Jag blir lite avis på dig, älskar att vara gravid & föda barn;D

Hoppas att du får en härlig sommar & en underbar förlossning.

Kramar<3

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-30 20:28:57

sitter o ser lite halvt på allsång på skansen :)



fin bebismage!!

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-06-30 21:31:44

va spännande med en bebis!! ^^ första?



ha de gott, och lycka till!! kram kram

Postat av: Emma

Publicerad 2009-07-13 13:25:56

Gud vad gulligt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela