Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Lovely!

Publicerad 2009-09-21 22:08:01 i Tävlingar & vinster,

Denna gången blev det vinst på Tumadres sida. Vilken lycka!

Jag har vunnit ett presentkort på 500:- att shoppa barnkläder för hos OkiDoki.
Det är verkligen välbehövligt just nu! Tack så hemskt mycket, Teresa!

Det verkar som om min otur har vänt, äntligen ;)



Den förra vinsten fick jag inte ens. Det var ett presentkort på 250:- på
o-rasa.se. Jag tycker det var grymt dåligt av foraldrabloggar.se (som nu lagt ner, p.g.a för lite besökare, påstår dem) att anordna en tävling, men sedan strunta helt i att skicka vinsten. Vilken bluff!

Kommentarer

Postat av: Mum

Publicerad 2009-09-22 07:53:26

Grattis, stumpan. Ring mig så får du annu fler goda nyheter.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-22 11:29:06

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela