Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

10 saker du kanske inte visste om mig

Publicerad 2010-04-22 08:07:38 i Minnen, tankar & åsikter,

Jag har blivit utmanad av Emelie att avslöja 10 saker om mig själv.

1. Jag har shoppingproblem. Trots att vår ekonomi är kass så kan jag inte låta bli att klicka hem småsaker från t.ex tradera, och sedan upptäcka att det hade nog varit bättre att låta bli.

2. Jag är fruktansvärt blyg och har svårt att lära känna nya människor.

3. Jag har lätt för att bli avundsjuk/svartsjuk på folk.

5. Jag har genomgått två aborter tidigare i mitt liv, så man kan säga att Devin är tredje gången gillt för min del ;)

6. Jag har skulder som jag försöker bli av med.

7. Jag har en dröm om att en dag kunna flytta utomlands.

8. Jag vill ha många barn, och tätt, men det är något som jag och sambon är oense om fortfarande.

9. Innerst inne så tycker jag att jag är för tjock för min längd.

10. Jag skulle vilja bli hemmafru, men det är svårt när sambon inte är rik.


Nu ska jag utmana 5 vänner också och då väljer jag:
Michelle, Emma, Emma, Sophia & Jannike.

Kommentarer

Postat av: Emma Viklund

Publicerad 2010-04-22 08:38:22

SV: OJ, vilken utmaning ;) Får se om jag tar mig tid och gör den!!

Postat av: Emma

Publicerad 2010-04-22 10:58:21

Nu har jag gjort den och gud så svårt det var! Fick verkligen tänka så det rök om mig :)

Postat av: Emelie, Mamma till David

Publicerad 2010-04-22 14:03:08

Hehe ja man märker inte själv när man börjar bli "för" smal. Undra varför? Jag hade ingen aning. En dag sa bara min mamma till mig att jag hade blivit jätte smal i ansiktet! Då förstod jag att jag hade gått ner för mycket. Men när det hände blev jag gravid och gick upp 25 kg :P hehe

Kram

Postat av: Emma och Bebis i magen

Publicerad 2010-04-22 15:03:47

hehe ja :)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-04-22 15:09:37

Hej!!

Jag har träffat dig en gång(lite snabbt på Kaffe Paus). Tycker det är mysigt att vara inne här och läsa. Synd att dutycker du är för tjock, det är du verkligen inte. smal som en sticka ju!!

Postat av: Therese

Publicerad 2010-04-23 07:23:57

sv: Eh, jag tar dem från piratebay :/ :P

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-04-23 10:38:37

Efter att ha läst många som blivit utamande så verkar det som att nästintill ALLA shoppar för mkt :-) hahaha!!!

Postat av: Sara - Thaison

Publicerad 2010-04-24 15:15:16

Vad kul att få veta lite mer om dig och tack för din ärlighet!! Alla har vi drömmar :) Vem vet, en dag kanske du bor utomlands och är en glad lyxfru :)

Postat av: Melinda, 19 år & gravid

Publicerad 2010-04-25 10:30:22

Roligt att få veta mer om dig! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela