Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Djävulska natt...

Publicerad 2010-12-29 09:14:16 i Vardagsliv,

Det var hemskt vilken huvudvärk jag åkte på i går kväll!
Det dunkade av smärta i huvudet och att Devin var gnällig och klängig gjorde ju inte saken bättre. Nej, det var inget skoj. Dessutom så vaknade lilleman lagom tills Tommy kom hem. Han hade då sovit i ungefär tre timmar p.g.a att jag inte lyckas väcka honom tidigare, om inte lite mer. Såklart var Devin på strålande humör hela kvällen efter det, fram tills vi sedan skulle natta om honom vid 22.30, när vi själva ville gå och sova. Då blev han ännu mer hysterisk. Trots att Devin fortfarande var trött och behövde sova så hade han bestämt sig för att inte sova alls. Nej, han ville busa i stället... Min huvudvärk gjorde mig väldigt lättirriterad och för att slippa låta det gå ut över Devin så fick Tommy ta fajten med lilleman denna kvällen. 

Han fick Devin att somna igen tillslut efter en hel del gnäll och försök till att få Devin att stanna kvar i sängen mellan oss. Själv hade jag nog redan somnat innan dess. Jag vaknade först när det var dags för Tommy att åka i väg till jobbet vid 05.30. Efter en lätt hejdå-puss så somnade jag om igen och fick sova fram till 07.35 innan Devin tyckte det var dags att stiga upp. Tack och lov så har huvudvärken nu släppt!

Kommentarer

Postat av: Lotta mamma till Milla

Publicerad 2010-12-29 09:47:37

ibland får man veta att man lever. själv vaknade jag till en kräksjuk dotter :(

hoppas du slipper huvudvärken nu.

Postat av: sandra

Publicerad 2010-12-29 09:57:24

uss va tråkigt, tur att huvudvärken är borta iaf!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela