Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Kreativ blogger award

Publicerad 2010-01-26 16:37:23 i Minnen, tankar & åsikter,

Denna awarden fick jag av Elin.
Om du blivit utvald av mig så gör följande:


1. Kopiera awarden på din blogg.
2. Länka till personen som gett dig awarden.
3. Berätta sju intressanta fakta om dig själv.
4. Välj sju andra bloggar som du vill ge awarden till. 
5. Länka till deras bloggar.
6. Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award.

 

 


Här kommer sju fakta om mig:

1.
 Jag är grymt stolt över att vara mamma till en så fin son! 
2. Jag har nästan blivit lite besatt av tradera och allt vad auktioner heter :) 
3. Jag har ett visst shoppingberoende, något som jag inte är stolt över
4. Jag är även lite svartsjuk av mig, också något som jag inte är stolt over
5. Jag önskar ibland att jag bodde någon annanstans, i ett varmare land
6. Jag är lite lat och bekväm av mig, något som måste ändras på snarast!
7. Jag är väldigt blyg och försiktig av mig

Jag har valt att skicka denna awarden vidare till:


Thina
Tanya
Mia
Emma
Michelle
Clara
Kajsa

Kommentarer

Postat av: Michelle

Publicerad 2010-01-28 19:43:48

Om man inte har 7 bloggar att länka till då? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela