Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Med kameran till hjälp...

Publicerad 2010-01-21 09:17:31 i Devin ~ 3-6 månader,



...så går det ganska bra att ligga på mage! Lilla skruttunge! ;)


Jaha, idag blir det vårt första familjelivs-fika för mig och Devin att gå på. Spännande. Jag brukar alltid vara så blyg när jag träffar nytt folk och känner mig lite osäker i nya miljöer, men det ska det bli ändring på nu! Det är dags att komma ut och träffa lite folk, det är nyttigt för både mig och Devin tror jag. I vilket fall så ska det bli riktigt kul att träffa andra föräldrar och barn idag som man kanske lär känna och kan fortsätta träffa framöver.

Kommentarer

Postat av: Emma (mamma till Viggo)

Publicerad 2010-01-21 10:04:17

Vad söt han är! :) Vore kul att se bilder på dig och din sambo som små, så man kan jämföra! :) Sånt är kul... Läste att din sambo med var rund och gó som liten så kul att se likheten! :) Vad roligt med familjeliv´s träff.. Synd att inte jag & Viggo bor i närheten för vi hade mer än gärna velat umgås emd er om dagarna och gå på "familjelivs träffar" :D Hoppas ni har en bra dag! Kram Emma & Viggo

Postat av: blommigatjejen från FL

Publicerad 2010-01-21 11:06:17

här är en till som skulle behöva komma ut och träffa lite folk hihi jag är en riktig ensam varg nu förtiden.

söta bilder !!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela