Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Män...

Publicerad 2010-10-28 16:13:51 i Minnen, tankar & åsikter,

Som jag tror att de flesta kvinnor redan vet så är männen fruktansvärt dåliga på att fälla ner toalocket efter sig när dem utfört sina behov. Vi har en liten plutt här hemma som är väldigt snabb att upptäcka detta och det har ju hänt ett antal gånger nu att nappar, leksaker & olika småsaker hamnat eller varit nära på att hamna i toaletten om man inte upptäcker detta i tid. Förbannade karl. Lär dig fälla ner toalocket någongång!

Kommentarer

Postat av: Emma Viklund

Publicerad 2010-10-28 20:36:24

Min sambo är duktig på att fälla ner locket iaf :) Dock spelar det ingen roll, för Viggo öppnar ju locket om han vill tex. titta ner i toan/slänga i nåt :P men därför försöker vi alltid se till att ha toadörren stängd så han inte går in dit :)

Postat av: Ida *Meya o Tex mamma*

Publicerad 2010-10-28 22:24:46

Snart kommer den dagen han lyfter på locket själv och kastar ner allt han kommer åt hehe

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-10-28 22:48:50

Tack gode gud att vi inte har det problemet hahaha! Får nog köpa Zoran nått fint imorn!!



Kram

Postat av: josefine

Publicerad 2010-10-30 22:41:12

Hur kan du vara så stor redan ? det är ju bara en ärta i magen än så länge?



Inte den roligaste kommentaren va? Då vet du hur jag kände när du skrev "en ärta" när jag lagt ut min första Ultra bild . Och när jag skrivit att jag älskade bebisen i min mage .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela