Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Jag vann!

Publicerad 2011-02-19 11:02:13 i Tävlingar & vinster,

Oj oj, vad härligt - jag vann tävlingen inne hos Agnieszka!
Dessa ljuvliga små byxor valde jag i storlek 68 så bebis kan få äran att bära dem när h*n väljer att titta ut :) STORT TACK!



När jag ändå är i farten så kan jag lika väl passa på att tävla lite mer, tycker ni inte det? ;) Här kommer mer godsaker att tävla om:



Jag tävlar inne hos en POJKMAMMAS VARDAG om en personlig sagobok från SAGOR OCH TING. Var gärna med och tävla Du också! Tävlingen avslutas den 4 mars klockan 21.00



jag tävlar inne hos Linda om en valfri tavla från FORMELI.



Jag tävlar om ett hemligt paket till ett värde av 600:- från Små Stjärnor hos Agnes!

Kommentarer

Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Publicerad 2011-02-19 11:45:08

Grattis till vinsten!

Hoppas att du har samma tur inne hos mig också :)

Kram!

Postat av: fanny

Publicerad 2011-02-19 13:27:57

amadeus har en sån bok. jätte roliga är dom :)

Postat av: Linda

Publicerad 2011-02-19 18:36:33

usch va jobbigt ! Men skönt att du slipper det nu då =) Nä vi har inte kollat de, de e bara micke som vill veta :P hihi! Men de ska bli en överraskning ..

Postat av: Mickan

Publicerad 2011-02-19 19:38:33

Vad roligt. Grattis. :)

Du kan tävla hos mig också just nu. ;)



Hoppas du har en trevlig kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela