Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Philips-wake-up-light, inlägg 3.

Publicerad 2011-01-31 11:41:09 i Jag har testat...,

Först vill vi hälsa ett stort tack till Philips och Tumadre för att ha fått vara testpiloter till den fantastiska Philips Wake Up Light-lampan!

Jag bad även min mor att skriva ner vad hon tyckt om denna tiden som testpilot och såhär uttrycker hon sin tacksamhet:

"Yeah, jag fick behålla lampan! Den har hjälpt mig att komma upp på morgnarna denna fruktansvärda vinter. Jag använder den även på helgerna, man kan nämligen ställa in 2 väckningstider, en för arbetsdagar och en för helger (inte FÖR tidigt). Att vakna till fågelkvitter när det är 18 grader kallt ute, är inte så dumt. Jag är SÅ nöjd med lampan och nu får jag fortsätta njuta av den tills denna sega vinter är slut!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela