Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Tävla om en valfri namnplansch från Annaform!

Publicerad 2011-07-21 14:19:21 i Tävlingar & vinster,


Var med HÄR och tävla du också! Tävlingen pågår fram till den 7 augusti.



Jag har nu fått den stora äran att hålla i en tävling för Annaform här på bloggen och inte bara en - utan TVÅ stycken vinner var sin valfri namnplasch

För att delta i tävlingen:
Kopiera bilden och den kursiva texten (var noga med att länken fungerar!) och tipsa om tävlingen på din blogg, samt gilla Annaform på facebook. Lämna sedan en kommentar med vilken namnplansch du skulle välja om du vann, samt namn, mailadress och eventuell bloggadress. Lämna även din länk till blogginlägget och ditt facebooknamn och håll sedan tummarna för att du blir den lyckliga vinnaren! :)

(Har du ingen blogg så går det bra att tipsa genom mail. Skicka då mail till tre stycken vänner och tipsa dem om tävlingen. Skicka även en kopia till mig där du nämner vilken plansch du önskar om du vinner. Lämna också en kommentar under detta inlägget med namn och mailadress. Du ska också gilla Annaform på facebook.)

För att inte missa vem av er som vinner så lägg gärna till mig på bloglovin!

Kommentarer

Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Publicerad 2011-07-22 23:26:45

Är gärna med för detta vill jag verkligen vinna!

http://melindawingren.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-en-namnplanch.html#comment



Har gillat på Facebook!

Skulle nog välja PRINSESSAN eller ORD HEART :D

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-07-23 12:45:29

Klart man vill vara med..

Gillat på facebook (lisa Lundqvist)

Lagt ut tävlingen på min blogg (http://pinklisa.blogg.se)

Om jag skulle vara en av dem 2 lyckliga vinnare så skulle jag vilja ha namnplancshen Casper!



Har även lagt till dig på bloglovin!



Nu håller jag tummarna att just JAG vinner! :)

Postat av: Michelle

Publicerad 2011-07-26 22:28:49

Jag vill givetvis vara med! :)

Jag har gillat på fb (Michelle Delvärn) och den ligger även ute på min blogg http://mammasnovalie.blogg.se/2011/july/tavling.html



Om jag skulle vinna (hoppas innerligt på lite tur) så skulle jag vilja ha planschen Minella!



Det skulle vara jättefint att rama in och hänga ovanför hennes säng :)

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-07-26 23:38:14

Vill vara med och tävla.

Lagt ut tävlingen på min blogg: niccan.blogg.se

Gillat på facebook.



Om jag vinner vill jag ha TINDRA-planschen.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-01 00:00:00

Jag är med!



- Jag gillar på Facebook (Sara Kramer)

- Jag har länkat här: http://dolphin.blogg.se/tavlingar/2011/july/namnplansch.html

- Om jag har turen och vinner så skulle jag vilja ha planschen Casper till min underbara grabb.



Kram

Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Publicerad 2011-08-01 08:55:41

Såklart jag är med! Får ett litet brorsbarn vilken dag som hellst, och en namntavla är ju den perfekta presenten :)



Eftersom jag inte vet om det är en kille eller tjej vill jag hålla öppet om vilken tavla jag önskar. Men jag gillar Benjamin, Line och William riktigt mycket. Så det blir någon av dom iaf :)



Jag har länkat här: http://edvinsmamma.wordpress.com/wp-admin/post.php?post=14527&action=edit&message=1

Och jag gillar på facebook (Elin Tegström)

Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥

Publicerad 2011-08-01 08:59:56

Tror bestämt att jag skickade fel länkadress? Här är iaf den rätta: http://edvinsmamma.wordpress.com/tavlingar/



Kram!

Postat av: mli

Publicerad 2011-08-04 20:39:21

http://www.mlish.se/2011/08/04/tavlar-annaform/



Jag vill gärna ha Stella, eftersom den är utformad till min Stella, men jag kom aldrig längre än så med beställningen, haha ;)



Jag heter Emilie Wilhelmsson på facebook!

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Publicerad 2011-08-07 14:32:36

Tänkte precis vara med och tävla, men efter att jag läst på sidan och ser att man själv får beställa hem via en fotosida eller skriva ut bilden själv så känns det inte alls som något för mig, tyvärr. Vore bättre om man fick den hemskickad på ordentligt papper:(

Postat av: Christina

Publicerad 2011-08-07 14:40:42

Klart man är med och tävlar, länkat på min blogg http://stinuzzz.blogg.se/2011/august/tavling-valfri-namnplansch.html

Gillat annaform på fb - Christina Kärrström



Skulle jag va den lyckliga vinnaren så skulle jag välja planschen: Hjärta oss

Postat av: Carolina

Publicerad 2011-08-07 18:14:44

Jag är gärna med i den fina tävlingen!



Om jag vann så skulle jag vilja ha: Melwin



Gillar Annaform på Facebook. (Carolina Åhsberg)

Min länk: http://www.carolina1979.se/?page_id=7

Postat av: Annaform

Publicerad 2011-08-07 20:31:44

Till Agnieszka: I tävlingen ingår framkallning och hemskickning!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela