Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Bullbak inför kalas

Publicerad 2011-06-29 13:39:40 i Vardagsliv,

I morgon fyller sambon 25 år och det ska han fira genom att ta med bullar och bjuda på på arbetet. Det hör visst till att den som fyller bjuder på något gott som jag förstod det som, så just nu står en sats med kanelbullar och en sats med vaniljbullar och svalnar på gallret i köket :)


Dock så blev vaniljbullarna lite mörka. Det är inte lätt att amma och hålla koll på tiden då bullarna ska in och ut ur ugnen, haha! Men men, förhoppningsvis så går de att äta i alla fall! ;)

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-07-01 21:14:39

Mmmmm gott!!!!

Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Publicerad 2011-07-02 22:15:09

GOTT me bullar :D särskilt vaniljbullar!

Postat av: Smsa Låna

Publicerad 2011-07-20 14:52:00

Måste säga att jag verkligen gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela