Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

...Fortfarande ingen bebis som vill komma ut.

Publicerad 2011-06-02 16:28:56 i Graviditeten med Lili,

Ville mest meddela er om att jag fortfarande är inlagd och ingen bebis är född ännu. Fortfarande inga värkar, inte minsta sammandragning har jag (inte som jag känt av i alla fall).

Jag talade med en sköterka om min situation förut och som det ser ut just nu så tror även hon på en igångsättning på lördag först. Det är bara att invänta och fortsätta att göra ingenting i två dagar till med andra ord. Usch, vad slapp och trött man blir av att bara sitta instängd här. Jag vill ut och promenera i det vackra vädret ju! Shoppa, äta god mat, gosa sönder mina barn, vara social med någon! Fast först och främst så vill jag just nu ligga på förlossningen och föda barn naturligtvis!

Jag vill ha ut min lilla tjej (ja, jag tror starkt på att det är en flicka där inne i magen, precis som läkaren sa) och visa upp henne för hela världen! :) Låta Devin träffa sitt syskon och bara ägna mig åt min fina, underbara lilla familj! Ååååh, låt de sista timmarna gå fooort nu!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-06-02 17:18:38

ja jag tror också på en tjej då din mage ligger så lågt ner:) Har ni bestämt vad hon ska heta:)? Varför ska dem sätta igång dig på Lördag? Du 'r bara i vecka 37 ju?

Kram

Postat av: Sandra <3 Mamma till sonen Oliver

Publicerad 2011-06-02 21:16:09

Jag tror också det är en tjej med tanken på senaste magbilden;) så kul att följa dina steg ;) lycka till kram! Snart kommer den ;) Jippi!

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-06-02 22:43:08

Kollar fb hela tiden för uppdateringar! Snart kommer bebis, pojken som är en flicka ;-) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela