Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Måndagslista:

Publicerad 2011-03-07 07:44:45 i Vardagsliv,

I dag är det måndag och jag är glad just för att:

♥ Våren närmar sig med solsken och plusgrader, nu hoppas jag verkligen att detta underbara väder håller i sig så vi slipper snön och kylan!
♥ Jag har världens finaste pojkar som livar upp mitt liv (+ bebis såklart!)!
♥ I morgon är det dags för synundersökning och att äntligen få välja ut ett par nya glasögon. Det är verkligen på tiden tycker jag! :)
♥ Jag har äntligen tagit tag i målandet och mitt skapande igen.
♥ I allmänhet så känner jag mig piggare och mer positiv, något som till stor del beror på vädret och att vi nu förhoppningsvis slipper allt detta mörker som omringat oss i månader nu antar jag!

Måndagslistans skapare heter Jenny. Kika in på hennes blogg för mer måndagslistor att läsa!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-03-07 10:16:36

ja tänderna kan va jobbiga , men sen kan de ju va annat också, de vet man inte. B har inte sovit bra på nätterna sen han föddes, han brukar vakna varje natt och den natten han inte vaknar är man lite chokad, för man är så van.

Postat av: Jessica - mamma till Lucas & gravid med tvåan

Publicerad 2011-03-07 10:42:58

Vilken härlig lista :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela