Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Härligt härligt!

Publicerad 2011-05-03 12:21:22 i Vardagsliv,

Devins härliga och mycket välkomna nya sovrutiner fortsätter. För fjärde natten i rad så sov han hela natten och i sin egen säng! Härligt härligt tycker både hans mamma och pappa :) Han somnar runt 19-20 på kvällarna och sover fram till 6-7 nu mer och hans mamma känner sig utvilad, orkar med mer och känner sig på betydligt bättre humör efter dessa nätter med ordentlig sömn! Lovely!




Kommentarer

Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

Publicerad 2011-05-03 13:19:49

visst känner man sig som en helt ny människa när man får sova en hel natt..kommer ihåg när vi flytta ut Vincent från vårt sovrum första natten sov jag skit skumt för de va så tomt å tyst men sen kände jag hur utvilad och pigg jag va å man kände sig som en ny människa som fått en hel sömns natt :p

Vincent pratar ju i sömnen så även fast han sov hela nätter så låg ju jag och marcus vakna för vincent babbla haha

kram

Postat av: Ilda

Publicerad 2011-05-03 15:00:48

Ja visst! Det är verkligen bra med rutiner, då man man planera dagarna lättare osv :) Sedan som du skriver så känner man sig utvilad då man vet när man själv ska lägga sig. Innan fick man liksom chansa haha :)

Postat av: Annika

Publicerad 2011-05-04 10:35:47

Va roligt att du är med!

Håller tummarna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela