Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Sångpåse med sex mysiga figurer

Publicerad 2011-05-12 09:56:00 i Intressanta tips,

Detta är en sådan sak som vore perfekt att köpa till Devin som älskar allt som har med sång, dans och gemenskap att göra! Om inte annat så kan man säkerligen ha en massa skoj med dessa små kuddar även om barnet inte intresserar sig för just sångerna alltid. Just denna mysiga sångpåsen hittade jag hos Apelsin Gredelin för endast 179:-.




Och jag hade även turen att hitta en tjej som just nu har en tävling om just en sådan här sångpåse! Wei!

Jag tävlar om en sångpåse inne hos Elina i samarbete med Apelsin Gredelin.

Kommentarer

Postat av: Ingrid

Publicerad 2011-05-13 08:55:36

Va skoj med en sångpåse! :) Det har jag nog aldrig sett förut!



Hihi ja, när man är hemma så kollar man på mycket onödigt! Jag är arbetslös nu men påbörjar min mammaledighet snart också, och då är jag ju garanterad skit-tv ett tag haha :)

Postat av: Studentmamman

Publicerad 2011-05-19 22:51:43

Ett tips är annars att bara ta en påse likt den ovan och sen fylla med massa små leksaker som representerar olika sånger.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela