Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Stress, stress, stress...

Publicerad 2011-11-29 14:27:23 i Vardagsliv,

Sitter på bussen, stressad som attans för att hinna hämta Devin i tid. Tiden rann verkligen i väg när jag satt där hemma hos Michaela och fikade och snackade massa skit. Jag är redan sen. Alldeles för sen! Devin ska hämtas klockan 14 och nu är den tjugo över... Åh, vad less jag blir på mig själv!

Jag har i alla fall haft en riktigt trevlig dag hemma hos Michaela och hennes son Elias. Lili har fått smaka på majskrok och testat Elias gåstol. Det var mycket populärt båda sakerna! ;) Deras gåstol är lägre än den vi har och perfekt för Lili att använda. Den vi har kunde ju aldrig Devin heller använda... När han var tillräckligt lång och nådde ner med sina korta ben så kunde han ju redan gå på egen hand. Tror det kommer sluta likadant för tösen vår.

Dags att leta efter en ny gåstol nu tror jag minsann.

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2011-11-29 19:22:57

Gillar du tävlingar? Då är det här helt rätt tävling för dig! Priset är till ett värde av 6000 kronor! Passa på!

http://fotokobran.se/2011/november/utkast-nov-28-2011.html#comment

Postat av: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Publicerad 2011-11-30 09:30:14

En kompis hade samma problem med sin dotter. Hon nådde liksom aldrig ner. :)



Postat av: Lina

Publicerad 2011-11-30 11:00:47

Känner igen det där med gåstols problematiken har hört massa som har samma problem, vi har fått ärva en gåstol och den är toppen den går att få jätte låg plus att den går att rulla åt alla håll inte bara fram och bak utan även åt sidan. Våra barn har lärt sig gå i den jätte tidigt runt 4 månader på dem båda så den är verkligen toppen, så jag vet inte om det är de nya gåstolarna som är gjorda för längre barn?! mitt tips är att titta på begagnat för där kanske det finns de som går att sänka lägre. :) Hoppas allt är guld med er! kramar

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-11-30 12:06:38

Hej! Fin blogg! Jag undrar om du kanske vill vara med i månadens tävling eller veckans blogg på min blogg?



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela