Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Överraskning väntar...

Publicerad 2012-05-14 14:16:54 i Vardagsliv,

Dagen spenderas hemma hos Linda tillsammans med barnen. Vi har lagat lunch, broccoli och bacon-paj med fetaost och nu sitter vi och äter efterrätt, sockerkaka och kaffe. Devin har slocknat inne i Linus säng redan ;) hihi.

Om en stund ska vi bege oss hem till mig och fixa i ordning oss för en tjejkväll. I går fick vi order av Anna att vara finklädda och möta upp henne i stan prick kl 18 ikväll. Mer än så vet vi inte. Barnvakt är redan fixat (min mamma kommer efter jobbet och nattar barnen ikväll), så det behöver jag inte heller tänka på. Anna har tänkt på allt, haha. Detta blir spännande! Jag undrar vad Anna hittat på för oss? ;)

Jag lovar att uppdatera er under kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela