Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

En del av de bloggar som jag följer:

Publicerad 2013-04-08 12:35:12 i Intressanta tips, Svar på kommentar(er),

Tumadre: En mycket inspirerande blogg skriven av en otroligt stark och imponerande kvinna! Jag tror t.o.m att jag började följa denna tjejens blogg redan innan Devin föddes och ännu i dag är jag en trogen läsare :)
 
En pojkmammas vardag: En blivande trebarnsmamma med hjärtat på rätt ställe. Att följa hennes familjs renovering av Torpet och deras liv i allmänhet har skänkt mig mycket värme och inspiration.
 
emmabarremyr: Jag ramlade in på denna bloggen för endast några veckor sedan och direkt så inspirerades jag av hennes positiva inställning till livet, hennes annorlunda recept som hon delar med sig av och framförallt hennes historia där hon delar med sig av sin tidigare ätstörning, hur livet fungerade då och hennes resa mot förfrisknandet. Vill du skaffa dig ett sundare och hälsosammare liv? Låt dig då inspireras, läs och njut av denna bloggen!
 
Fnulan: Härliga, vackra Malin som bjuder på sig själv i sin blogg på ett sätt som ingen annan! Har du en gång börjat läsa bloggen så är du fast. Jag lovar!
 
Emelie: En 25-årig, aktiv och mycket vacker, steriliserad trebarnsmor som delar med sig av sin familjs mysigheter och barnens uppväxt. Träning och hälsa är något som tar stor plats i hennes liv. Hon är en LCHF:are och delar gärna med sig av sina recept, tankar och funderingar kring det.
 
Emma: En tvåbarnsmor som pluggar till undersköterska, älskar att fotografera och att fixa med huset som hon delar tillsammans med sin sambo. Även denna tjejen inspirerar mig mycket på många sätt och vis!
 

Kommentarer

Postat av: Emelie Babunovic

Publicerad 2013-04-08 23:18:53

Åh älskade Bea! Du är så fin!!
PUSS!!! <3

Postat av: fnulab

Publicerad 2013-04-09 06:10:36

Men going!!! Vilken ära att stå med här!! Vilken bra start på dagen. Massa massa tack!

Postat av: ♥ Sojka ♥

Publicerad 2013-04-09 15:16:52

Ser också flera av mina favoriter! =D Och kul att htta några nya! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela