Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Ett minnesvärt ögonblick!

Publicerad 2014-08-17 20:55:44 i Minnen, tankar & åsikter, Vardagsliv,

Tänk vad många man har lärt känna, på sätt och vis, genom bloggen, genom att följa andras vardag, men som man tyvärr aldrig har fått möjlighet att träffa i verkligheten. Därför blev jag extra glad i går när jag fick den möjligheten att faktiskt få träffa fina Fnulan in real life! Det var en blyg (i alla fall från min sida), men fantastiskt upplevelse och jag är glad att hon tog sig tiden att svänga förbi och säga hej! ♥ Tyvärr så missade vi båda två att ta kort på detta minnesvärda ögonblicket, men som Malin skrev på facebook - det innebär ju bara att vi MÅSTE ses igen! ;) Bra tänkt!
 
I går var jag nämligen nere i Skåne för att fira min brorson som skulle få sitt namn och för att hälsa på resten av den nya tjocka släkten som tillkommit sedan brorsan träffade sin flickvän, och när vi ändå var där nere i landet så chansade jag och skrev ett personligt meddelande till Malin att jag var på väg ner till hennes hemtrakter, för såklart så kan man ju inte missa den chansen att få kramas med henne!
 
Det var en mycket trevlig dag och vi slapp tack och lov regnet som SMHI hade varnat för tidigare under veckan. Vi bjöds på en god lunchbuffé, dricka, mycket skratt och mingel, samt såklart en massa gos med min fina lilla brorson! Man blev ju inte sugen på en liten till eller så... Inte aaalls...! *harkel*... ;)
 

Kommentarer

Postat av: Fnulan

Publicerad 2014-08-18 15:45:33

Gulle dig fina!!!! En ära att få krama om dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela