Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Högskolan - here I come!

Publicerad 2014-08-19 14:13:22 i Framtidsplaner, Vardagsliv,

Men ååååh, jag har ju helt glömt bort att meddela er, mina kära läsare, att jag till min stora lycka lyckades komma in på högskolan och förskollärarprogrammet, som jag sökte till redan i april. En av mina stora drömmar har med andra ord äntligen besannats och den 1 september är det dags för det första besöket på högskolan och för alla nya elever och lärare att träffas. Lyckan är total!...Om jag känner mig nervös? Något! Men samtidigt ska det bli så förbannat kul och förhoppningsvis lärorikt! Jag kommer naturligtvis att försöka hålla bloggen uppdaterad, annars kommer ni garanterat att kunna följa min resa genom min instagram.
 
Här har ni några av de böcker som skulle införskaffas inför skolstarten och fler väntas komma på posten under veckan. :)

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2014-08-19 21:17:16

Hej, vilken högskola?

Svar: Borås högskola :)
Beatrice - mamma till två stycken busungar, sambo och student.

Postat av: Frida

Publicerad 2014-09-14 22:20:32

Härligt! Lycka till :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela