Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Inför höstens trista och kyliga väderombyte...

Publicerad 2014-08-18 21:02:07 i Framtidsplaner, Shopping & gåvor,

 
En regnjacka känner jag just nu vore väldigt välbehövligt i detta trista höstväder som har dragit in över vår stad. Egentligen hade jag velat ha en gul, men det fanns inte bland vuxenkläderna och det fanns inte i min storlek på barnavdelningen heller, så jag får väl nöja mig med en svart. Men det funkar ju det också. Det är ju dessutom mer användbart i längden. Jag har även spanat in en kofta och en hoodtröja som vore perfekt nu i höst. Åh, jag vill ha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela